W Programie:
DYSKRETNY UROK KLASYKI
20 sierpnia 2020 | czwartek
LA STRADA, 109'
WAKACYJNE LAST MINUTE
21 sierpnia 2020 | piątek
PARASITE, 132'22 sierpnia 2020 | sobota
BOŻE CIAŁO, 112'23 sierpnia 2020 | niedziela
NAJGORSZE WIERSZE ŚWIATA, 97'24 sierpnia 2020 | poniedziałek
OFICER I SZPIEG, 126'25 sierpnia 2020 | wtorek
PORTRET KOBIETY W OGNIU, 120'26 sierpnia 2020 | środa
BÓL I BLASK, 113'27 sierpnia 2020 | czwartek
EASTERN, 78'
OSTATNI TAKI WEEKEND - FILMY PAOLO SORRENTINO
28 sierpnia 2020 | piątek
WIELKIE PIĘKNO, 142'29 sierpnia 2020 | sobota
MŁODOŚĆ, 118'30 sierpnia 2020 | niedziela
ONI, 151'
Godzina projekcji:
21:00
Cennik:
Bilety:
Tani poniedziałek: 15zł
Wtorek-Czwartek: 21/16 zł
Piątek-Niedziela: 23/16 zł
Rezerwacja biletów:
Na pokazy w Kinie na Tarasie nie prowadzimy rezerwcji miejsc. Bilety można zakupić on-line oraz w kasie kina.
Polecamy:
KINO AGRAFKA
najfajniejsze kino studyjne w Krakowie
KINOKAWIARNIA KIKA
najmłodsze kino studyjne w Krakowie i kawiarnia w jednym
KINOBUS
niecodzienny festiwal kinowy

NAJGORSZE WIERSZE ŚWIATA
tytuł oryginalny: Rossz versek
reżyseria: Gábor Reisz
występują: Gábor Reisz, Katica Nagy, Zsolt Kovács,Lili Monori
kraj i rok produkcji: Węgry 2018
czas trwania: 97'
original language: Hungarian | French | German | Polish
Nowy film węgierskiego mistrza absurdu, Gábora Reisza, zdobył uznanie na wielu światowych festiwalach filmowych. Odtwórcy drugoplanowych ról Lili Monori i Zsolt Kovács otrzymali nagrody za swoje kreacje podczas Węgierskiego Tygodnia Filmowego oraz gali wręczenia Nagród Węgierskich Krytyków Filmowych.
Życie 33-letniego Tamása w jednej chwili staje na głowie. Rzuca go dziewczyna, w efekcie czego zdesperowany mężczyzna postanawia zamienić Paryż na rodzinny Budapeszt. Powrót w rodzinne strony ma pomóc mu dojść do siebie i zapomnieć o nieszczęśliwej miłości. Swoistą terapią okazuje się podróż sentymentalna do czasów dzieciństwa i dorastania. Wspomnienia to nie tylko poszukiwanie różnych odcieni miłości, ale i próba zrozumienia sytuacji, w której się aktualnie znalazł. Mężczyzna szybko się przekonuje, jak wielki wpływ w kształtowaniu osobowości, tożsamości ma nasza przeszłość. Dzięki temu zaczyna uświadamiać sobie, jak skomplikowane i czasami zupełnie niezrozumiałe bywają ludzkie relacje. Obrazując różne oblicza swojego bohatera, reżyser tworzy uniwersalną opowieść o otaczającym nas świecie, w którym ludzie nie potrafią budować trwałych i głębokich relacji. Nie stroni przy tym od humoru, ironii czy absurdu idealnie utrzymując proporcje pomiędzy komedią a dramatem.